TINEs største julekampanje noensinne!

Den populære fjøsnissen er tilbake!

Aktivisering og dominans i butikk julen 2018

Oppgave:

Julen er en viktig høytid for TINE i dagligvarehandelen. TINE har ingrediensene for tradisjonsrike oppskrifter og mange av de bestselgende produktene i julen. TINE ønsket for julen 2018 å utvikle et kampanjekonsept i butikk som skulle skape oppmerksomhet og trigge til kjøp, og som skulle ta julen til nye høyder. TINEs største julekampanje noensinne! Samtidig var det et ønske om å utvikle et solid konsept og et visuelt uttrykk som skulle gå igjen i mange år fremover.

Løsning:

PLAY har utviklet et kampanjekonsept der Fjøsnissen, kjent fra “Fjøsnissefilmene”, spiller hovedrollen og inviterer inn til en høysesong for god mat, hygge og tradisjoner. PLAY har utviklet visuelt uttrykk for oppskriftshefter, demo i butikk og kommunikasjonsmateriell som skal skape salg i butikk.