NTBinfo – ny kunde til PLAY

Endringene i medieverden skaper mange friske diskusjoner mellom aktører i bransjen, ikke minst med ref siste ukens debatt mellom Google Norge-sjef Jan Grønbeck og Schibsted-direktør Frode Eilertsen hvor betegnelsen “Hai” har blitt flittig brukt.
Parallelt med dette er det i PR-øyemed kanaler som ikke har fått den oppmerksomheten de fortjener. Dette har PLAY fått i oppdrag å gjøre noe med. NTB har en unik posisjon som leverandør av døgn- kontinuerlig oppdaterte nyheter til norske medier. Mange bruker mye tid på å nå ut til mediene for å komme gjennom nåløyet om å få nyheter publisert eller på trykk. Pressemeldingstjenesten NTBinfo er et enkelt nettbasert publiseringsverktøy, som hjelper deg å distribuere egne pressemeldinger i NTBs nyhetsnettverk og i NTBs nyhetsportal. PLAY har utviklet en annnonsekampanje som skal rekruttere nye kunder til denne tjenesten.