TINE – Årets Matglede

Tine_Arets matglede_var_grill_1980x600px_frem

Kåring av Årets Matgledebutikk

Aktiviteter i butikk gjennom 4 årstider.

OPPGAVE:
TINE har en lang tradisjon med å arrangere den prestisjetunge kåringen Årets Matgledebutikk, dette i samarbeide med Handelsbladet FK. Kåringen skjer på tvers av kjedene, det er kjedens og butikkens innstats som avgjør og det stilles høye krav til egeninnsats i butikk og dokumentasjon. En butikk fra hver kjede kommer til finalen, butikkene blir målt både på den kvalitative jobben de gjør i butikk og salgstallene på kampanjeproduktene.

Løsning:
For å gjenspeile den høye standarden som settes i kåringen har PLAY utviklet grafisk profil til overordnet kampanjekonsept, vært ansvarlig for foto-opptak og grafisk produksjon av individuelt materiell til de butikkene som er med i konkurransen gjennom 4 kampanjeperioder. For å forenkle informasjonsflyten gjennom hele kampanjeåret har PLAY utviklet en kampanjesite der salgsstatistikk og kampanjeinformasjon legges ut. Her kan også forhandlere fortløpende laste opp sine bidrag i konkurransen. Årets Matgledebutikk består av 2 kategorier, hhv fullsortiment og lavpris. 2017 er fjerde året på rad der PLAY bistår TINE med gjennomføring av denne kampanjen.