PLAY Reklamebyrå 10 år!


Det har skjedd mer de siste 10 årene i vår bransje enn noen gang tidligere, det stilles høye krav til innsikt, riktig magefølelse og nysgjerrighet å være i forkant av den utviklingen som det blir alt vanskeligere å spå om.

Om ”10-åringer” sies det at de er både barn og voksne samtidig, de begynner å oppdage at livet er mer komplisert og vanskeligere enn de hittil har kunnet forestille seg. Den ene dagen kjenner de seg fulle av selvtillit, den neste dagen ganske små og fortapte. Her kjenner vi oss igjen. Vi er imidlertid ikke redde for å be om hjelp, det lærer vi nemlig masse av. Vi er omgitt av mange dyktige samarbeidspartnere med spesialkompetanse innenfor sitt felt.

Å jobbe med noen av landets sterkeste merkevarer har gjort oss selvsikre, tilpasningsdyktige og ikke minst godt rustet til å ta fatt på de neste 10 årene. Fortsatt med blikket godt hevet mot samme visjon: PLAY Reklamebyrå – Norges mest resultatorienterte byrå.

Vi synes selv vi var modige da vi startet opp – og vi skal være modige de neste 10 årene. Vi kommer aldri til å bli utlært, vi kommer aldri til å påstå at vi kan alt – men med 10 års erfaring kan vi med hånden på hjertet si at vi vet hvordan vi skal ta fatt på kompliserte utfordringer. Vi har metodene, vi har engasjementet, vi er barnslige når vi kan tillate oss det – og analytiske i alt vi gjør.

Takk til alle vi har hatt moro sammen med de siste 10 år. Om du leser dette og ikke kjenner oss, festen er ikke over – det er fortsatt kake igjen og alltid en åpning for en uforpliktende kaffe og prat:)

2017-11-16

PLAY søker blid og dyktig konsulent

2017-03-01

Ny Art director hos PLAY

2016-11-07

Nytt kreativt team i PLAY

2016-01-05

Festen er ikke over, det er fortsatt kake igjen

2015-09-16

Måling på tvers av digitale kanaler

2015-05-29

United Bakeries er ny kunde hos PLAY

2015-04-15

PLAY Reklamebyrå 10 år!

2015-03-10

Facebook størst på video på mobil

2014-12-03

Plug and PLAY med gode resultater!

2014-09-01

NTBinfo – ny kunde til PLAY

2014-08-14

Utfordringen med Facebook-side og organisk rekkevidde

2014-06-19

Video – spydspissen i “Content marketing strategien” i 2014?

2014-05-27

PLAY skaper økt inspirasjon og kjøpslyst ved frysedisken

2014-05-23

Tekstforfatter til PLAY

2014-05-04

KF-medlem 114