Nytt kreativt team i PLAY


Vi har fått mer å gjøre, og for å styrke den kreative kompetansen og kapasiteten på både digitale og tradisjonelle leveranser, har vi denne høsten jaktet på et nytt kreativt team.

Merethe Honne er vår nye tekstforfatter. Etter tekstforfatterlinjen på Westerdals startet hun sin karriere som reporter for P3. Hun har jobbet 7 år som tekstforfatter hos Dinamo og 5 år hos Redink. Hos Redink var hun med på utviklingsfasen av selskapets content-satsning. Hun kommer nå direkte fra Naug og Venner.

Jennie-Ann Hansson er AD/grafisk designer og går inn i et engasjement hos PLAY. Hun har i likhet med Merethe bakgrunn fra Dinamo og Redink.

Merethe og Jennie-Ann har begge lang erfaring fra å jobbe med noen av landets mest kjente merkevarer. Begge vil jobbe med et bredt spekter av kunder hos PLAY og er allerede etter en uke godt i gang med merkevareplattform for Ytterøykylling, animasjonsfilm for Pfizer og butikkmateriell for TINE. Vi gleder oss til å slippe de løs på flere kreative utfordringer for nye og nåværende kunder.

2017-11-16

PLAY søker blid og dyktig konsulent

2017-03-01

Ny Art director hos PLAY

2016-11-07

Nytt kreativt team i PLAY

2016-01-05

Festen er ikke over, det er fortsatt kake igjen

2015-09-16

Måling på tvers av digitale kanaler

2015-05-29

United Bakeries er ny kunde hos PLAY

2015-04-15

PLAY Reklamebyrå 10 år!

2015-03-10

Facebook størst på video på mobil

2014-12-03

Plug and PLAY med gode resultater!

2014-09-01

NTBinfo – ny kunde til PLAY

2014-08-14

Utfordringen med Facebook-side og organisk rekkevidde

2014-06-19

Video – spydspissen i “Content marketing strategien” i 2014?

2014-05-27

PLAY skaper økt inspirasjon og kjøpslyst ved frysedisken

2014-05-23

Tekstforfatter til PLAY

2014-05-04

KF-medlem 114