NTBinfo – ny kunde til PLAY


Endringene i medieverden skaper mange friske diskusjoner mellom aktører i bransjen, ikke minst med ref siste ukens debatt mellom Google Norge-sjef Jan Grønbeck og Schibsted-direktør Frode Eilertsen hvor betegnelsen “Hai” har blitt flittig brukt.

Parallelt med dette er det i PR-øyemed kanaler som ikke har fått den oppmerksomheten de fortjener. Dette har PLAY fått i oppdrag å gjøre noe med. NTB har en unik posisjon som leverandør av døgn- kontinuerlig oppdaterte nyheter til norske medier. Mange bruker mye tid på å nå ut til mediene for å komme gjennom nåløyet om å få nyheter publisert eller på trykk. Pressemeldingstjenesten NTBinfo er et enkelt nettbasert publiseringsverktøy, som hjelper deg å distribuere egne pressemeldinger i NTBs nyhetsnettverk og i NTBs nyhetsportal. PLAY har utviklet en annnonsekampanje som skal rekruttere nye kunder til denne tjenesten.

2017-11-16

PLAY søker blid og dyktig konsulent

2017-03-01

Ny Art director hos PLAY

2016-11-07

Nytt kreativt team i PLAY

2016-01-05

Festen er ikke over, det er fortsatt kake igjen

2015-09-16

Måling på tvers av digitale kanaler

2015-05-29

United Bakeries er ny kunde hos PLAY

2015-04-15

PLAY Reklamebyrå 10 år!

2015-03-10

Facebook størst på video på mobil

2014-12-03

Plug and PLAY med gode resultater!

2014-09-01

NTBinfo – ny kunde til PLAY

2014-08-14

Utfordringen med Facebook-side og organisk rekkevidde

2014-06-19

Video – spydspissen i “Content marketing strategien” i 2014?

2014-05-27

PLAY skaper økt inspirasjon og kjøpslyst ved frysedisken

2014-05-23

Tekstforfatter til PLAY

2014-05-04

KF-medlem 114