FRYD fra OsteCompagniet

Sponsoratfilm Fryd from PLAY Reklamebyrå on Vimeo.

FRYD-serien

Kommunikasjonsplattform for OsteCompagniet

OPPGAVE:

Fryd-serien ble lansert høsten 2013 av OsteCompagniet. Fryd skal gjøre det enklere å velge oster til kos ved å bygge ned barrieren hos “nybegynneren”. Fryd skal gjøre det enklere å finne en ost etter sin smak. PLAY har fått den hyggelige oppgaven med å utvikle et kommunikasjonskonsept som tydeliggjør verdiene til Fryd og øker kjennskapen til merkevaren. Målsetningen er å gjøre serien ledende i hvitmugg segmentet.

LØSNING:

PLAY har utviklet  kommunikasjon under konseptet “Det finnes alltid en anledning til å kose seg med god ost”, som spiller på ulike anledninger eller sosiale situasjoner i hverdagen der det er enkelt å invitere venner på ost til kos. Vi har utviklet sponsoratfilm, print-kampanje og konkurranse i digitale/sosiale kanaler som inviterer til å dele bilder/anledninger på instagram. PLAY har også vært ansvarlig for idé og regi av film og foto-opptak (fotgraf: Isidor Åstrøm).