PLAY skaper økt inspirasjon og kjøpslyst ved frysedisken


PLAY har fått det spennende oppdraget med å revolusjonere “infrastrukturen” rundt frysedisken i butikk, i første omgang i utvalgte kjeder som et pilotprosjekt initiert av Findus. På bakgrunn av dybdeintervjuer med forbruker og innsikt om kundeatferd i butikk skal PLAY optimalisere all kommunikasjon og visuell utforming for å forenkle navigasjon ved frysedisken og øke inspirasjon og kjøpslyst hos forbruker.

Denne uken har vi i samarbeide med Findus satt opp en total installasjon som en pretest av løsningen i en utvalgt butikk for en av kjedene.

Når vi er ute i butikk så stiller vi selvfølgelig også uniformerte, for anledningen i striper:)

2017-11-16

PLAY søker blid og dyktig konsulent

2017-03-01

Ny Art director hos PLAY

2016-11-07

Nytt kreativt team i PLAY

2016-01-05

Festen er ikke over, det er fortsatt kake igjen

2015-09-16

Måling på tvers av digitale kanaler

2015-05-29

United Bakeries er ny kunde hos PLAY

2015-04-15

PLAY Reklamebyrå 10 år!

2015-03-10

Facebook størst på video på mobil

2014-12-03

Plug and PLAY med gode resultater!

2014-09-01

NTBinfo – ny kunde til PLAY

2014-08-14

Utfordringen med Facebook-side og organisk rekkevidde

2014-06-19

Video – spydspissen i “Content marketing strategien” i 2014?

2014-05-27

PLAY skaper økt inspirasjon og kjøpslyst ved frysedisken

2014-05-23

Tekstforfatter til PLAY

2014-05-04

KF-medlem 114